PRODUKTY
Vývoj e-shopových řešení
Nabízíme vývoj rozšíření eshopu s přímou podporou pro prodej příslušenství k hlavním produktům.
E-shop zaměřený na prodej příslušenství
Nabízíme vývoj rozšíření eshopu s přímou podporou pro prodej příslušenství k hlavním produktům.
V současné době neexistuje na trhu společnost nabízející e-shop zaměřený na cílený prodej příslušenství k hlavnímu produktu. Naopak existuje nespočet prodejců zaměřujících se právě na prodej příslušenství, kterým by takto specializovaný internetový obchod umožnil tolik potřebné odlišení se od konkurence a získání zájmu potencionálních zákazníku plynoucího ze zřejmých uživatelských výhod takovéhoto řešení. V praxi by takový e-shop umožňoval volbu konkrétního hlavního výrobku (např. typu motocyklu) a po jeho zadání by se zobrazily jen související produkty, příslušenství, či díly pouze kompatibilní s daným výrobkem, které by dále mohly být rozděleny dle dalších kategorií (např. pneumatiky, náhradní díly na motor, atd.).
Vlastnosti programu:
– program fungující jak samostatný e-shop, tak jako nadstavba/modul nad zakoupenou licencí,
– propojení s ERP,
– výběr/selekci příslušenství k zadanému výrobku.
Agregátor dat (podpůrná aplikace plnění dat)
Pomocí softwarového nástroje Agregátor dat je možné automatický import dat o produktech od doavatelů přímo do informačního systému.
Podpůrný program plnění dat
Popisky, vlastnosti příslušenství k výrobkům a kompatibilitu k hlavnímu produktu dodavatelé obvykle dodávají ve formě různých tabulek a tyto informace je pak třeba složitě přepisovat do informačního systému a až z tohoto jsou uvedené informace následně importovány na web. Jako řešení daného problému vidíme vývoj podpůrného programu umožňujícího plnění dat z tabulek dodaných dodavateli přímo do informačního systému a to současně s přiřazením příslušenství k jeho hlavnímu výrobku prostřednictvím párovacího klíče, kterým může být např. part number.
Vlastnosti programu:
– program umožňující importovat data, resp. informace či popisky z různých zdrojů poskytovaných dodavateli (např. tabulky) ke konkrétnímu výrobku přímo do informačního systému.
Informační pult (informační a objednávkový terminál)
Informační terminál umožňuje internetovým obchodům představit zákazníkům přímo v showroomu každý vystavený produkt, včetně technických specifikací a přesného umístění na prodejně, kde si produkt mohou prohlédnout. Vybraný produkt si mohou také přímo prostřednictvím informačního pultu objednat.
Řada velkých internetových prodejců provozuje rovněž kamenné prodejny, které však plní především funkci showroomů, kde si zákazníci mohou fyzicky prohlédnout výrobek o nějž mají zájem, či slouží jako výdejní místa zboží zakoupeného prostřednictvím internetu. Naše společnost má zájem nabízet software pro informační pult, který by umožňoval zobrazení ceny, technických informací či např. dostupnosti konkrétně vystavených výrobků v takové prodejně a to s určením jeho přesné pozice v prodejně. Častou praxí je např. vystavování jednoho notebooku, který, ačkoli má pouze jeden totožný vnější deasing, může být vyráběn v několika různých konfiguracích. Námi zamýšlený software informačního pultu pak umožní zákazníkovi velmi přehledné srovnání vlastností jednotlivých konfigurací včetně cen, přehled o jeho dostupnosti, srovnání s jinými výrobky a v neposlední řadě jeho samotné objednání. Tento systém může být použit rovněž klasickými kamennými prodejci.
Vlastnosti programu:
– propojení s ERP,
– umožnění provedení objednávky,
– umožnění porovnání specifikací či s jinými výrobky,
– určení pozice výrobku v prodejně,
– informování o ceně v souladu s cenovými předpisy.
Platební terminál
Platební terminál je propojen s podnikovým informačním systémem, umožňuje hotovostní i bezhotovostní úhradu objednávky. Zrychluje odbavení zákazníků s internetovou objednávkou a snižuje náklady prodejce.
Software řídící samoobslužné platební terminály podporující propojení s informačním systémem je dalším produktem, na jehož vývoj se zaměřujeme. Řešení umožňující po zadání čísla objednávky jak hotovostní, tak bezhotovostní platbu již objednaného zboží, vydání dokladu o platbě a zaslání informace o proběhlé transakci pracovníkům skladu daného prodejce, tak aby bylo zboží ihned připraveno k odběru, by značně přispěl k rychlosti odbavení zákazníků, zvýšení efektivity prodejny a v neposlední řadě snížení nákladů prodejce.
Vlastnosti programu:
– propojení s ERP,
– umožnění jak hotovostní tak bezhotovostní platby a odeslání informace o provedené platbě do ERP,
– odeslání informace do skladu k přípravě uhrazeného zboží k odběru.
Moderní prodejna
Produkt Moderní prodejna je představován informačními LCD displeji s příslušenstvím, které umožňují dálkovou distribuci aktuálních nabídek.
V případě poptávky nebo potřebě podrobnějších informací nás neváhejte kontaktovat.
Produkt Moderní prodejna je představován informačními LCD displeji s příslušenstvím, které umožňují dálkovou distribuci aktuálních nabídek.
Vlastnosti řešení:
– zobrazování reklamních materiálů na informačních LCD panelech
– centrální datové uložiště
– možnost přiřazení reklamní sestavy ke konkrétnímu LCD panelu
– automatická aktualizace zobrazovaných informací z centrálního uložiště
Předností řešení Moderní prodejna je jednoduchá a efektivní správa a aktualizace reklamních sdělení na mnoha vzdálených reklamních plochách.
Pražská 180, 250 66, Zdiby
info@dtop.cz